والگارد یا محافظ های دیوار

اختلاف فایبرهای فلزی و پلیمری بتن
ژانویه 28, 2020
پروفیل درز ساختمان
سپتامبر 27, 2023

والگارد یا محافظ های دیوار برای محافظت از دیوارها در برابر ضربه  طراحی شده است که در طول دیوار ها مانند راهروها و کریدورها نصب میگردد.

این والگارد ها جهت جلوگیری از آسیب وارده توسط برخورد اشیا مانند:  ترولی ،صندلی ،ویلچر و برانکار و همچنین نقل و انتقال اشیاء و … به دیوار طراحی شده است.

والگارد و محافظ دیوار

بهترین نوع والگارد ها ،والگارد با روکش پی وی سی هستند که علاوه برخصوصیات آنتی باکتریال ، ضد خش بودنش احتمال آسیب دیدگی دیوار ناشی از ضربه ها را بشدت کاهش میدهد و نتیجه آن کاهش هزینه نگهداری ساختمان و اشیاء ضربه پذیر از دیوار خواهد بود.

محافظ های دیوار دارای یک بدنه آلومینویمی با روکش پی وی سی میباشد که وینیل موجود در این روکش باعث شده محصولات آنتی باکتریال و مقاوم در برابر آتش باشند

والگارد

کلیه محصولات هتلینگ بیمارستانی شرکت آرتاگلوبال  دارای مشخصه اصلی آنتی باکتریال بودن و ضد خش و همچنین ضد حریق بودن را دارد.

والگارد ها قابل استفاده و نصب در مراکز بهداشتی -درمانی ، و مکان هایی که با سلامت انسان در ارتباط میباشد مانند رستوران ها ،مراکز خرید ، مدارس ، ادارات ، داخل آسانسورها ، مهد کودک ها ،مکان های نگهداری سالمندان و….میباشد .

مجموعه آرتاگلوبال با سابقه  20 ساله در ارائه محصولات ساختمانی آمادگی خود را باشرکت های همکار اعلام میدارد.